scania euro

WÄ…tki
 
destiny23 Come with me ...

Temat: AdBlue jak olej???
">Wie ktos moze jakie jest zuzycie Ad Blue w stosunku do zuzycia paliwa ? Rozmawiałem ze sprzedawcą Scanii i powiedział mi że Scania euro 5 na 1800 km, wzięła 75 litrów Adblue
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5889



Temat: BÅ‚agam o szybkie sprawdzenie!!
At day 20.08.2009 at 23.16 at highway A12 our truck SCANIA euro 4 number plate: ............. has been stopped to inspection. The vehicle was conducted by .............inhabited in ................. At this day the driver didn't have „Larmarmes Kraftfahrzeug” because we had only copy of this document. We were waiting for this document from comapny SCANIA Osterreich Ges. m.b.H. Document is valid till 01.12.2009. I would like to kindly request for cancellation of the fine, because his...
Źródło: forum.dict.pl/viewtopic.php?t=13734


Temat: Ogólna rozmowa o Volvo
Chyba tylko MAN na europejskim rynku oferuje Euro 5 bez AdBlue czy się mylę? Bo Scania euro 5 ma Adblue, DAF to przy euro 4 i euro 5 ma AdBlue, Volvo też ma Adblue, Mercedes podobie, Iveco nie wiem
Źródło: truck-world.pl/truck/viewtopic.php?t=856


Temat: Euro V i EEV
...wspólnie z firmą Cummins - wyjaśnia Jonas Hoffstedt, szef działu rozwoju silników w firmie Scania. - Dzięki technice EGR emisja zanieczyszczeń jest utrzymywana na niskim poziomie już na etapie spalania, w związku z czym nie ma potrzeby stosowania układu oczyszczania spalin i instalowania w pojeździe zbiorników na dodatki chemiczne. Silniki nowej generacji zaprojektowano z myślą o małym zużyciu paliwa, w pełni konkurencyjnym do silników Scania Euro 3 i Euro 4. Duży moment obrotowy dostępny przy niskich prędkościach stwarza dodatkowe możliwości oszczędzania paliwa poprzez dobór "szybszego" przełożenia przekładni głównej. Wszystkie silniki zestrojono tak, aby maksymalny moment obrotowy rozwijały począwszy od 1000 obr/min. Rezultatem są lepsze własności trakcyjne i duża moc przy niskiej prędkości obrotowej. Górna granicą prędkości obrotowej...
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=3206


Temat: Scania z nowym sercem Euro 5
...większą wygodę dla użytkownika. W celu uzyskania wysokich osiągów i małego zużycia paliwa wprowadzono kilka nowych technologii, w tym nowy układ wtrysku paliwa. Dwa spośród nowej gamy silników, przeznaczone do zastosowań w transporcie miejskim,spełniają również normę emisji EEV. Po pięcioletnim okresie prac badawczo-rozwojowych prowadzonych w Centrum Technicznym Scania w SĂśdertälje, w Szwecji, nowa platforma silnikowa Scania Euro 5 jest gotowa do wprowadzenia na rynek. W pierwszej kolejności oferowane będą silniki 5- i 6-cylindrowe w układzie rzędowym. W ciągu kilku kolejnych lat wszystkie obecne silniki zastępowane będą jednostkami napędowymi nowej generacji. Norma emisji Euro 5 zacznie obowiązywać w krajach Unii Europejskiej od października 2009 r. Nową platformę silnikową opracowano od podstaw z myślą o technice recyrkulacji spalin EGR oraz...
Źródło: forum.ptforum.pl/viewtopic.php?t=6722


Temat: EGR
...Scania EGR nie odczujesz żadnej różnicy. Przede wszystkim, nie potrzebujesz roztworu mocznika ani innych dodatków. Co za wygoda - a do tego zdążyłeś się już przecież przyzwyczaić. Ale to nie wszystko! Otrzymujesz te same, znane naszym klientom, ekonomiczne rozwiązania. A do tego, ta sama, doskonała ekonomika eksploatacji. Te same osiągi. Te same własności trakcyjne. Ta sama niezawodność. Nadzwyczajna ekonomika eksploatacji Silniki Scania Euro 3 odznaczają się nadzwyczajną ekonomiką eksploatacji. Nasze silniki Euro 4 wspięły się na te same wyżyny. Skąd to wiemy? Ponieważ nasze rozwiązania techniczne sprawdzili już nasi klienci. I podzielili się z nami swoją opinią. Brak dodatków, brak dodatkowych kosztów Scania EGR to takie proste. Scania EGR nie wymaga roztworu mocznika, ani żadnego innego dodatku, ponieważ nie ma potrzeby dodatkowej utylizacji spalin. A to...
Źródło: forum.ptforum.pl/viewtopic.php?t=3734


Temat: Screeny
W Belgii załadowałem gruszki do Moskwy.Wczoraj zajechałem na bazę , a parę minut przede mną zjechała Scania Euro 3 z Rosji . Więc trochę zamieszania się zrobiło i zamieniliśmy naczepy. On z moją poleciał na Rosję , a ja z jego lecę na zachód. Dziś o 16 ruszał w stronę Niemiec.Jutro rano mam ładować pizzę w Berlinie i dalej z tym do GB. Naczepa którą podczepiłem jest trochę nowsza.
Źródło: trucksim.pl/viewtopic.php?t=2806


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mangustowo.htw.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates