scenegraph

WÄ…tki
 
destiny23 Come with me ...

Temat: Giants Editor Tworzenie-Mapki
...tyle, że całkiem płaską Mapka a obciążenie kompa i mulenie gry. Często na mapkach jest mnóstwo wszelkiej maści upiększaczy które swoją masą mogą sprawić że gra będzie namsię cięła. Sposobem na to jest ich likwidacja. Są dwa sposoby: - I. na mapce klikamy na dany element( trzeba pamiętać żeby mieć nie wciśniety żaden z przycisków których edycji terenu, teksyury itp.) np drzewo i wciskamy del - II. klikamy window a potem " Scenegraph" i z listy elementów na mapie która nam się pojawi wybieramy interesujący nas element po czym klikamy del ZAPIS: po edycji mapki należy zapisać zmienione tekstury klikając 3 przycisk od prawej[Save Terrain Data] a potem sama mapkę z meny File wybierając Save( nie save as ). To w sumie moja wiedza na ten temat. Nie za wiele tego ale mam nadzieje, że w połączeniu z reszta informacji zawartych na forum przyda się do czegoś....
Źródło: landwirtschafts-08.wxv.pl/viewtopic.php?t=150



Temat: Moja mapa
9michael6, Hmm coś dziwnego. Spróbuj w Scenegraph zaznaczyć jakiś jeden silos i przesunąć gdzie chcesz. Zapisz teren i mapkę i zobacz wtedy. Jak nie idzie to coś z mapką masz.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=19276


Temat: GE
W Scenegraph po lewej stronie odszukaj "sun" kliknij w niego. Po kliknięciu pokaże ci się koło na mapie. Wystarczy tylko kliknąć i przytrzymać ten zielony pół okrąg który wystaje z głównego koła i odwrócić w górę albo dół :)
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=13011


Temat: Grupowanie obiektów w GE.
Jeżeli macie problem z jakimiś obiektami np. drzewami i chcecie wszystkie na raz przesunąć lub coś w tym stylu to otwórzcie okno Scenegraph i tam zaznaczcie elementy jakie chcecie zgrupować, następnie kliknijcie ctrl+x, potem create>transformgroup i kliknijcie na ostatni index czyli transform w
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=22060


Temat: GE Skup
Od pewnego czasu robie pewien skup. I wszystko ladnie pieknie, ale foldery w scenegraph zamiast byc w jednym folderze to sa w trzech innych. Zreszta sami zobaczcie: na czerwono jest caly folder z skupem, a na niebiesko te foldery co dodalem i sa one poza nim. Jak zrobic zeby byly w tym folderze oznaczonym na czerwono?????
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=13609


Temat: Rozrzutnik obornika Sipma N247
Rozrzutnik obornika Sipma N247   Do -poprawnego dzia?ania- nale?y zmodyfikowa? punkt kontrolny dla za?adunku obornika:W tym celu nale?y otworzy? map?. Zaznaczy? p?yt? obornikow? (miejsce za?adunku obornika).Ze SceneGraph wybra? dung_trigger1 i obni?y? z warto?ci 3.8264 do 1.6373 (o? Y).to ju? zrobilem ale mam problem jeszcze z tem W User Attributes dla dung_triger1 odnajdujemy particlePosition i zmieniamy warto?? z 0 0.2 0 na 0 2.2 0. NIE wiem gdzie to jest nie mog?em tego zna?e?? czy kto? móg?by mi wyt?umaczyc gdzie to jest PROSZE O POMOC
Źródło: ls-mods.net/showthread.php?t=3653


Temat: Rozrzutnik obornika Sipma N247
Do -poprawnego działania- należy zmodyfikować punkt kontrolny dla załadunku obornika:W tym celu należy otworzyć mapę. Zaznaczyć płytę obornikową (miejsce załadunku obornika).Ze SceneGraph wybrać dung_trigger1 i obniżyć z wartości 3.8264 do 1.6373 (oś Y).to już zrobilem ale mam problem jeszcze z tem W User Attributes dla dung_triger1 odnajdujemy particlePosition i zmieniamy wartość z 0 0.2 0 na 0 2.2 0. NIE wiem gdzie to jest nie mogłem tego znałeść czy ktoś mógłby mi wytłumaczyc gdzie to jest PROSZE O POMOC
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=1198


Temat: Tutorial GiantsEditor 4.1.2
Tutorial GiantsEditor 4.1.2   - Wichtige Informationen - Menu des Giants Editors - Das Menu “File” - Das Menu Edit - Das Menu Create - Das Menu View - Das Menu Window - Das Menu Help - Grafische Menuleiste - Bewegungen im Giants Editor - Fenster Scenegraph - Erstellen einer neuen Gruppe - Auswahl einer Gruppe/Teil - Fenster Attributes - Name - Translate - Rotate - Scale - Visibility - Collision - Trigger - Fenster Scripting - Fenster Terrain Editing - Terrain erhÄ‚Å›hen/senken - Terrain wiederholen (Replace) - Smooth - Terrain Detail Texture Paint Mode (Felduntergrund) - Terrain Foliage Paint Mode (Felder bepflanzen) - Weizenfeld erstellen - Objekt einbauen (Häuser, Hallen,...
Źródło: ls-mods.net/showthread.php?t=16201


Temat: TSZ v3
Otwórz mapkę w GE i potem okno Scenegraph i znajdź takie coś jak Baledestroyer i to właśnie jest sprzedasz bel.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=26317


Temat: Map By Badziu v10
ponczo12496, To dodajcie sobie mod silage do silosu jakiegoś i będzie dobrze. <--- robimy tak jak tu tylko ze zaznaczamy index trigger jak klikniemy na silos w scenegraph.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=18637


Temat: pomocy
Przez GE klikasz File>Import wybierasz kawałek drogi z swojego foldera i klikasz ok. Powinna sie pojawić w GE i na liście Scenegraph.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=11922


Temat: Jak wgrać AP do ciągnika?
Do tego będzie potrzebny nam John Deere 4650 z AP. 1. Plik *.i3d tego ciągnika otwieramy w Giants Editor. 2. W opcjach " Scenegraph", rozwijacie folder "jd4650". 3. Szukacie tam folderu "null_". 4. Zaznaczy nam cały ciągnik, oprócz kół. 5. Teraz, gdy mamy zaznaczony prawie cały traktor, w opcjach "Attributes", odznaczamy "Visibility". 6. Wtedy pojazd nam znika. 7. Następnie importujemy do GE ciągnik, w którym chcemy mieć AP. 8. Ustawiamy go mniej-więcej, między kołami byłego...
Źródło: lsimulator.wxv.pl/viewtopic.php?t=16


Temat: Silos
zadzior17, Klikasz na lewej strony w scenegraph na rozwinięcie części silosu i jak pokaże się trigger to klikasz na niego i ustawiasz tak jak wyżej napisałem.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=18625


Temat: robie mape i mam z tym pewny kłopot
jak odpalisz plik i3d za pomoca GE to po lewej stroni masz zakladke " scenegraph" (przynajmniej u mnie tak jest) w tej zakladce sa skroty do wszystkich obiektow ktore masz dodane na mapie...ostatnio dodany model (w twoim przypadku silos) bedzie mial swoj odnosnik na koncu tej zakladki...ponizej pewnie masz albo kamere (taka ikona kamery) albo zarowke (ikona zarowki) jak masz zarowke to ja kliknij i wcisnij delete a jak jej nie masz to pewnie masz ikone kamery wiec ja wtedy usun
Źródło: ls-mods.net/showthread.php?t=12061


Temat: Wielkopolska
Mam problem z ta mapa mam niewidzialne sciany i nie moge wjechac do zadnej stodoly bo mnie zatrzymuje.Ten spsob nie dziala ,,Jak se odpalisz ta mapke w GE jak kolega wyżej powiedział, to zaznacz w Scenegraph BaleDestroyedTrigger i potem otwórz okno atrtributes i kliknij visibility."
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=23095


Temat: index
Znajdziesz je w GE w oknie scenegraph i w .xml te wszystkie linijki......
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=20415


Temat: Silos
Nie wiemy jaki silos. Sprawa "rozjasniania" jest prosta - otworz silo w GE zaznacz okienko Window -> Scenegraph i usun light (zarowka)
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=8855


Temat: Giants Editor dodawanie budynków
Najlepszy sposób to otworzenie okna Scenegraph i wybranie ostatniej rzeczy jaka pojawiła się na liście. Jeśli będzie z tym ostatnio dodanym obiektem takie coś jak light to usuń to. A jak chcesz zaznaczyć ten nowy obiekt to klikasz na niego i wyciągasz ku górze.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=25639


Temat: Problem z mapkÄ™ Mais-map game.exe proszÄ™ o pomoc
...IN DIESE DATEI EINFÜGEN !!! und zusätzlich Den kompletten Ordner *triggers* in den Ordner: ".../Landwirtschafts-Simulator2008/data/scripts" kopieren. ANSONSTEN: Den kompletten Ordner *data* in den Ordner: ".../Landwirtschafts-Simulator2008" kopieren. Danach Die map01 mit dem Gaints-Editor Üffnen und die datei "Ballenshredder.i3d" importieren, Nun im Scenegraph den Ballenshredder markieren und an den gewßnschten Ort eurer Wahl verschieben, fertig. Und wers ganz korrekt haben mÜchte fßgt in die "*.xml" - Dateien der Ballen die Zeile <capacity>4500</capacity> mit der Kapazität der Presse ein Der Mod darf auch auf anderen Pages zum DL gestellt werden. Bitte nennt die Modder verwendet den Orginal Downloadlink. Vielen Dank
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=869


Temat: Zmiana wielkości mapy
rollnick, Da się. Klikasz w SCENEGRAPH na terrain i potem w attributes szukasz sobie linijek scale x, y, z i se skalujesz jak chcesz. Na końcu wyrównujesz ją, kolorujesz i robisz co chcesz :D
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=18888


Temat: Nie ma miejsca na placu
Zrób tak w GE Znajdź WINDOW a tak i tam kliknij scenegraph i znajdż StorePlace1 a pod tym jest StorePlance2. To jest do tego jak kupisz maszynę i gdzie ma ją ustawić. :cool:
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=17148


Temat: Pytanie
Hmm ja próbowałem w boćkowo v2 to mi się cała zaznaczała, ale jak ci sie nie zaznacza to zrób tak: otwórz okno scenegraph potem kliknij create>transformgroup i potem zaznacz wszystkie elementy na farmie shift+LPM i jak zaznaczy ci wszystkie to kliknij edit/copy i potem kliknij w
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=23082


Temat: Tutorial GiantsEditor 4.1.2
[center:43affacfb8]- Wichtige Informationen - Menu des Giants Editors - Das Menu “File” - Das Menu Edit - Das Menu Create - Das Menu View - Das Menu Window - Das Menu Help - Grafische Menuleiste - Bewegungen im Giants Editor - Fenster Scenegraph - Erstellen einer neuen Gruppe - Auswahl einer Gruppe/Teil - Fenster Attributes - Name - Translate - Rotate - Scale - Visibility - Collision - Trigger - Fenster Scripting - Fenster Terrain Editing - Terrain erhÄ‚Å›hen/senken - Terrain wiederholen (Replace) - Smooth - Terrain Detail Texture Paint Mode (Felduntergrund) - Terrain Foliage Paint Mode (Felder bepflanzen) - Weizenfeld erstellen - Objekt einbauen...
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=11594


Temat: Niewidoczne punkty na mapie..
Źle przeczytałem. Ale w scenegraph niech usunie plik z tym drzewem. Bo może być tak że np. g0 po kliknięciu się rozwija i on zaznaczając to drzewo kasuje tylko model a coś jeszcze siedzi w tym g0.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=10404


Temat: Nowe uprawy - silosy na farmie
Po dodaniu upraw za pomocą programu : http://www.ls--series.xaa...rter-vt1908.htm http://www.ls--series.xaa...rter-vt1907.htm Musimy sami dodać silosy i nowe uprawy do zsypu na farmie. Silos najprościej jest importować z mapy na której jest uprawa o którą nam chodzi. Sprawa wiec jest dość prosta. Jak dodać uprawę do zsypu ? Otwieramy naszą mapę w GE (Giants Editor). Klikamy Window Scenegraph i jeszcze raz Window User Attributes. W oknie
Źródło: ls--series.xaa.pl/viewtopic.php?t=2611


Temat: Jasno bardzo w grze
Tak bo to zawsze zostaje jako Sun. Usuń któreś Sun jak znajdziesz 2 w Scenegraph.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=20228


Temat: Problem z mapÄ…
ale u mnie w scenegraph nie ma startpint ani startingpoint:(
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=26009


Temat: mapa
freek89, kliknij na ten płot. Jak zaznaczy ci się całe gospodarstwo to z lewej strony w scenegraph zaznaczy ci się plik. Jak da się go rozwinąć (strzałeczka mała po lewej stronie nazwy) i jak ci się rozwinie to powinno być dużo plików g0. To klikasz po kolei i szukasz płotu. A jak ich nie będzie to trudno, nie da się rozdzielić....
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=13855


Temat: GE
Zmień nazwę tematu. A co do tych krów to po lewej stronie masz scenegraph i tam zaznacz ich parę i dopiero ustaw.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=16081


Temat: kamera
Otwóz ciągnik w GE potem kliknij w scenegraph na indoorcamera i w attributes tam gdzie jest Rotate X wpisz -8 a tam gdzie Y to 180 i zapisz.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=22896


Temat: pytanie
Rozwiń wszystkie możliwe drzewka w scenegraph i klikaj na każde aż znajdziesz kabinę.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=13837


Temat: TS.Z v3
wejdz w ge i poszukaj okno Scenegraph i znajdź takie coś jak Baledestroyer i to jest sprzedaż bel
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=26789


Temat: mapa
Aby poprawić teksti to proponuje zainstalować jakieś lepsze sterowniki, a odnośnie tego ludzika to w GE w Scenegraph znajdź taki index jak CarearStartPoint i ustaw go gdzieś nad terenem czy gdzieś tak aby nie był pod ziemią i zapisz.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=20505


Temat: Polska wieÅ› v3 - problem
W GE odpal mapkę, otwóz okno Window> Scenegraph i tam znajdź index Carear StartPoint i przesuń go tak aby znajdował się kilka metrów nad ziemią.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=27581


Temat: Niewidzialność w GE
zielarz1423, W Scenegraph szukasz wybranego silosu i potem chyba w Attributes jak zaznaczysz wszystkie elementy tego silosu odznaczasz kratkÄ™ z visibility i masz niewidzialny :D
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=18838


Temat: problem!!!!!!!
Otwórz mapę w GE, otwórz okno Window> scenegraph i tam znajdź taki index jak CarearStartpoint(coś podobnego) i przestaw go np. parę metry nad terenem żeby było wiadome ze jest na terenie a nie pod.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=19936


Temat: edycja terenu
...die einstellungen lassen und mit der linken maustaste weitermachen. http://s1b.directupload.net/file/d/1...ipo9cp_jpg.htm wenn das gras nach euren vorstellungen angelget wurde, das ganze speichern und fertig..... LS starten und einen neuen spielstand w?¤hlen, sonst hat die aktion keinen sinn. das war´s. 3. Objekte duplizieren / bewegen ein beispiel anhand der tanke.... im GE die tanke markieren, in *windows* auf * scenegraph* gehen und dort nach dem eintrag *SmallGasStation* ausschau halten. http://s5b.directupload.net/file/d/1...j86zw8_jpg.htm nun in *Edit* auf *Duplicate* klicken und euer objekt hat sich *verdoppelt* http://s4b.directupload.net/file/d/1...wdu9t5_jpg.htm ist das getan erscheint im *
Źródło: ls-mods.net/showthread.php?t=3246


Temat: kiszonka
Możesz. Kliknij na ten silos i jak w scenegraph wyświetli ci się index odpowiadający silosowi to rozwiń te takie + i znajdź trigger i wtedy odpal attributes i dodaj te uprawy za pomocą poradnika.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=23761


Temat: Wrzucanie budynków
Żeby znaleźć budynek klikasz na "window-> scenegraph" Wyskoczy Ci lista z rzeczami które są na mapie. Przesuwasz na sam dół i to co ostatnio dodałeś jest na samym końcu listy. Klikasz na to i możesz ustawić gdzie tylko masz ochotę. Filmiku nie posiadam.
Źródło: ls--series.xaa.pl/viewtopic.php?t=3802


Temat: Jasno bardzo w grze
Otwórz okno Scenegraph w Window i tam poszukaj wszystkich Sun i wszystkie je usuń i zostaw tylko 1.
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=20228


Temat: kamera
no tak. 1. Otwierasz ciÄ…gnik w GE. 2. Otwierasz okno Attributes i Scenegraph. 3. W
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=22896


Temat: obornik
Wyciągnij z innej mapki. Otwierasz inną mapkę na której masz obornik. W Scenegraph zaznaczasz wszystkie linijki odpowiadające za dany obornik, potem klikasz File>export i zapisujesz na pulpicie. Następnie szukasz folderu z teksturami do tego obornika i przenosisz je na pulpit. Otwierasz wyeksportowany plik .i3d za pomocą notatnika i szukasz linijek z teksturą i usuwasz wszystko tylko ze zostawiasz pełne nazwy tekstur i zapisujesz. Potem wrzucasz ten plik do folderu z teksturami i jest już gotowy do importowania na...
Źródło: ls2009.eu/showthread.php?t=19500


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mangustowo.htw.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates