Temat: Karty Graficzne ...zajmuje więcej miejsca. W celu zapewnienia płynnych przejść np. na krawędziach wielokątów, stosuje się filtrowanie - polega ono na uśrednianiu sąsiadujących ze soba pikselów. Tekstury przechowywane sa w pamięciach masowych (np. HDD), a przed użyciem muszą zostać załadowane do VRAM (pamięci karty graficznej). 1.6.3 Schemat blokowy karty akceleratorowej i procesora graficznego Schemat blokowy akceleratorowej karty graficznej: Schemat blokowy procesora graficznego: Układy znajdujące się w bloku Grafiki 3D działają w następujący sposób: Układy przetwarzania geometrii po otrzymaniu informacji o modelach brył (zbudowanych z wielokątów, najczęściej trójkątów) oraz umiejscowieniu obserwatora, obliczają wygląd i położenie wielokątów, w tym celu wykonuje się operacje na współrzędnych ich wierzchołków - układ w procesorze odpowiedzialny za to... Źródło: grutz.dyn.pl/forum/viewtopic.php?t=73
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmangustowo.htw.pl
|